diumenge, 23 de gener del 2011

César Gavela i les altres llengües espanyoles

Hui, rellegint la premsa del dia, m'he topat amb l'article de César Gavela en 'Las Provincias'. Un article sobre les altres llengües espanyoles i el Senat, que m'ha sorprés positivament. I dic que m'ha sorprés perquè, coincideix -quasi al cent per cent- amb el que vaig escriure ahir al bloc. M'ha encantat que una persona que ideològicament no és nacionalista (i que, a més escriu en el diari conservador de la ciutat) arribe a la mateixa conclusió que tractava d'explicar-los ahir. És una autèntica mostra de sentit comú. La presència de les llengües autonòmiques en el Senat ha de ser el primer pas per a aconseguir construir una Espanya plural, en la qual totes les realitats culturals estiguen representades.

L'article de Gavela incideix en el camí que jo els proposava ahir i, a més, l'argumenta d'una manera exemplar. Si algú no ha tingut l'oportunitat de llegir-lo, ací els pose l'enllaç:


Chapeau, senyor Gavela.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada