dimecres, 18 de juny del 2014

A BOCA DE CANÓ, l’opinió dels lectors




                Estar fora de casa per motius de treball (o pels que siguen) és dur. Costa fer-se a la idea que només podràs abraçar a la teua dona i a les teues filles només el cap de setmana. Però, almenys, jo he intentat que aquests dos anys que porte treballant a Almoradí (Baix Segura)  hagen sigut productius. He escrit una nova novel·la que durà per títol ‘A boca de canó’. En aquests moments estic acabant l’original per buscar després una editorial que estiga interessada en el projecte. En línies generals, la novel·la té dos temes fonamentals: el futbol femení i les relacions humanes. Normalment abans de presentar-la a cap editorial, li pegue la pallissa a alguns amics perquè la lligen. En aquesta ocasió els amics han sigut els meus alumnes de tercer i quart d’ESO de l’IES Antonio Sequeros. El resultat considere que ha sigut molt positiu, especialment per a mi, ja que han mostrat molt d’interés i m’han fet molts comentaris i algunes suggerències. Les suggerències me les guarde per a mi, però ací vos deixe algunes de les opinions. Vos assegure que no hi ha professor ni escriptor més pagat que jo. Ah, la il·lustració que acompanya aquest escrit és obra de Jaume Carañana, un company de l’institut que dibuixa de meravella. Ara a veure si s’anima alguna editorial!


Maria
Em pareix un llibre molt bonic. Cada vegada que lliges t’enganxa més i t’intriga. El llibre t’emociona molt.

Laura
És un llibre increïble. M’ha agradat molt perquè és una novel·la amb la qual pots aprendre moltes coses, com per exemple, aprofitar la vida i que tot és possible.

Lídia
M’ha agradat molt el llibre. He plorat tant d’alegria, com de tristor.

Andrea
Mestre, és un llibre increïble. Pensava que no m’agradaria, perquè no m’agrada gens el futbol. Però he de dir-te que m’ha encantat. He plorat i tot al final.

Elena
‘A boca de canó’ s’ha convertit en un dels meus llibres favorits. Té de tot, des d’un tema del que no tots els llibres parlen, fins als sentiments que et produeix. He plorat amb el final i també m’he rigut molt en altres parts. En general m’ha encantat.

Javi
El llibre m’ha agradat perquè l’autor utilitza un llenguatge molt paregut al nostre i també perquè hi ha moments graciosos i uns altres molt emotius.

Helen
M’ha agradat aquest llibre molt més que altres perquè és real, té un final obert i enganxa al lector. Enhorabona, Manel!

Borja
Vaig començar a llegir aquest llibre un poc escèptic i sense massa ganes, ja que tractava de futbol i a mi no m’agrada molt aquest esport. Però reconec que estava equivocat, me’l vaig llegir en una sola vesprada. És una gran història i el futbol és secundari.

Teresa
No m’esperava aquest final. Que bonic. M’has fet plorar... Però m’ha encantat el llibre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada