dimecres, 20 de juliol del 2011

El conseller d'Economia contradiu Camps

Sembla que, d'una vegada per totes, el sentit comú s'ha instal·lat al govern valencià. I diem açò perquè ahir el conseller d'Economia, Enrique Verdeguer, va manifestar en una conversa amb els periodistes, entre d'altres qüestions, que, tal vegada, caldria revisar la conveniència, o no, del Gran Premi de Fórmula 1. I és que clar, amb els temps que corren, amb els retalls que patim i que patirem, no té sentit que es predique l'austeritat i es practique el malbaratament. Les carreres de cotxes s'ha demostrat que són deficitàries i, el que clama al cel, eixe dèficit acabem pagant-lo tots.

Tal vegada siga cert l'impacte publicitari de l'esdeveniment. Potser la imatge de València circul·la arreu del món deu vegades més ràpid que els monoplaces tracen les revoltes del circuit valencià... Però si no es pot pagar, caldria renunciar-hi. Jo, per exemple, estic convençut de les bondats que em comportaria viure en un xaletet al peu de la serra Calderona; però no m'ho puc permetre i, per tant, ni m'ho plantege. Amb els diners de tots caldria fer el mateix, prioritzar.

El que resulta curiós és que, mentre Verdeguer parla de trellat i de sentit comú, el seu president es reuneix amb Ecclestone per hipotecar, encara més, les arques valencianes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada