diumenge, 13 de març del 2011

Sierra i Fabra, el 'Jo' de la literatura juvenil catalana

Una altra de les meues lectures recents ha sigut 'Jo' de Jordi Sierra i Fabra. Tot i ser un llibre pensat, escrit i publicat per a gent jove, des del principi em va atrapar. La narració en primera persona de Daniel i el fet que, desitjara convertir-se en escriptor,com jo quan tenia l'edat del protagonista, han fet que m'identifique molt amb la novel·la.

Per altra banda, també destacaria la ironia, un sentit de l'humor molt particular i el llenguatge, un llenguatge molt pròxim a la manera en la qual s'expressen els adolescents de hui en dia. Per tot, considere que pot ser un llibre que agrade als lectors adolescents. Uns lectors que, per una banda busquen fantasia, però que, en un percentatge alt, gaudeixen amb històries que els són ben pròximes i conegudes. 'Jo' n'és una d'elles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada