dilluns, 8 d’octubre del 2012

La inspiració, la creativitat i els vídeos electorals

Aquesta historia, de la qual sóc protagonista accidental, va començar a finals d’abril de 2011, poc abans de les eleccions autonòmiques. Com sóc periodista i tinc certa experiència en el món audiovisual, els membres de la candidatura del Bloc-Verds-Compromís de Vilallonga (el meu poble) em va encomanar la realització d’un vídeo per a la campanya electoral. Després de calfar-me el cap durant una setmana i no tindre molt clar per on tirar, vaig veure una cartolina del programa ‘Ací pintem tots’ d’Infotelevisió –programa que vaig presentar durant una temporada– i em va vindre la inspiració: el lema podria ser “Un poble on pintem tots” i les imatges podrien mostrar als membres de la candidatura pintant amb diversos colors un llenç blanc. Dit i fet, la idea va agradar a la candidatura i ho vam gravar una vesprada. El resultat és el següent:


                I la sorpresa va vindre ahir diumenge a la nit. Alfred, un dels dos regidors que tenim al poble, em va enviar un e-mail amb el vídeo que ha elaborat el PP per a les eleccions al País Basc. Tal vegada es tracte d’una casualitat, però –després de veure’l un parell de vegades– trobe que el vídeo del PP està inspirat en el nostre. No sé, jutgeu vosaltres.
Ah, el cost del meu spot electoral va ser zero euros. No si el PP d’Euskadi haurà trobat un preu tan competitiu. Ací teniu l’espot del PP basc.

2 comentaris:

  1. Sí que es pareix, sí...La teua idea ha sigut inspiradora per a altres!! #IroniaON

    ResponElimina
  2. NO OBLIDEU QUE PER AL PP EL TREBALLADOR, SIGA REPORTER, LLAURADOR, AUTÒNOM, ETC, NO PINTA RES DE RES, I LI SE POT PLAGIAR PER COMPLET I GRATIS!!!! Un bresquejador...

    ResponElimina