dissabte, 29 de desembre del 2012

2012, vora 4.000 pàgines plenes d’aventures, crims i secrets inconfessables...



              El 2012, com a lector, ha sigut l’any del retrobament amb la literatura fantàstica, de les relectures i, per damunt de tot, del descobriment de Jaume Cabré. Havia sentit parlar molt bé de l’autor barceloní, però no havia tingut temps encara (o no m’havia atrevit) d’acostar-me a la seua obra. Per fi, l’u d’agost em vaig decidir a traspassar la portada del ‘Jo confesso’ i em vaig rendir als seus peus. Considere que és un autèntic monument a la literatura i a l’ofici de l’escriptor. Imprescindible. 
 
                I sense més preàmbuls, ací vos deixe amb les meues lectures d’aquest any que està a punt de deixar-nos.

-‘Donde los árboles cantan’ Laura Gallego
-‘L’emperadriu dels eteris’ Laura Gallego
-‘Eragon’ Christopher Paolini
-‘Les veus del més enllà’ Adela Ruiz Sancho
-‘Tabarca. Aventura per la Mediterrània’ Juli Capilla
-‘¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas?’ Philip K. Dick
-‘Dràcula’ Bram Stoker
-‘L’infern de Marta’ Pasqual Alapont
-‘Poderosa mente’ Bernabé Tierno
-‘Estudio en escarlata’ Arthur Conan Doyle
-‘Camins de Dulcamara’ Andreu Sevilla
-‘La vall dels misteris’ Joan Pla
-‘Ací no paga ni déu’ Dario Fo

I començaré 2013 amb ‘La marca de l’home’ de Philip Roth que, de moment, m’està agradant molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada